101dot 

101dot

tel.: +48 600 348 043
 
 
 


Doświadczenie


DOROTA KAŹMIERSKA, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarach: Public Relations, zarządzanie komunikacją, social media i CSR.

Komunikacja do klucz do sukcesu, dlatego wspieram swoich Klientów w procesie skutecznych przekazów do otoczenia biznesowego. Rynek dynamicznie się zmienia, i co z tym związane, firmy stają w obliczu nowych wyzwań, by jak najszybciej i jak najlepiej dotrzeć z informacją do swoich odbiorców. Pomagam firmom w tym zakresie, a public relations to coś więcej niż tylko moja praca. Wspieram  i doradzam zarówno w zakresie komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Realizuję również projekty indywidualne, np. przygtowanie artykułów, informacji prasowych, treści blogów, magazynów wewnętrzych czy newsletterów i ulotek reklamowych.

O mnie i moim doświadczeniu w public relations

Firma Public Relations 101dot działa od czerwca 2014 roku, natomiast w latach 2000-2014 pracowałam w SIGMA International (Poland), czołowej agencji public relations, gdzie pełniłam szereg odpowiedzialnych funkcji na samodzielnych stanowiskach. Moje osiągnięcia w prowadzeniu projektów w zakresie public relations i marketingu dla klientów firmy, jak i zarządzaniu kluczowymi działami, zadecydowały o nominacji na wicedyrektora agencji (05.2008-05.2014).

Wśród moich szczególnych dokonań można wymienić realizację ogólnopolskich kampanii edukacyjnych, nagradzanych prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Mogę pochwalić się również bogatym portfolio klientów, dla których świadczyłam usługi public relations, wśród nich są firmy logistyczne i transportowe (Grupa PEKAES (GEODIS), Wincanton, Fiege, AIR FRANCE, KLM, FedEx), technologiczne (m.in. Alcatel-Lucent, Amadeus, Microsoft, Bonair, Lexmark, Verint), farmaceutyczne i kosmetyczne (m.in. AstraZeneca, Baxter, Bioderma, Boehringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Mundipharma, Janssen-Cilag, Novartis, Pharmacia (Pfizer), Propharma, Sanofi-Synthelabo/Sanofi-Aventis), Q-MED/Galderma, US Pharmacia), konsultingowe i HR (A.T. Kearney, Manpower, Randstad), FMCG (m.in. Grupa SOBIESKI, Hortex, Heinz, Kompania Piwowarska), producenci sprzętu AGD i RTV (Indesit, Panasonic), a także reprezentanci rynku nieruchomości i budowlanego (m.in. Stary Browar Kościerzyna, Vetrex), organizacje z branży usług turystycznych (m.in. ASEZA AQABA, Tourism Zurich, Stubai, Tyrol, VisitBritain) oraz organizacje rządowe i fundacje (CINDI WHO, Fundacja „Promocja Zdrowia”).
 

WYBRANE PROJEKTY - KOMUNIKACJA - PUBLIC RELATIONS - MARKETING

TRANSPORT SPEDYCJA LOGISTYKA

Od 2016 roku odpowidam za obsługę w zakresie public relations Grupy PEKAES (obecnie GEODIS)
 
W latach 2004-2007 byłam odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie kompleksowego projektu na zlecenie firmy Wincanton Polska Sp. z.o.o., obejmującego swoim zakresem działania: wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe oraz sponsoringowe. Do współpracy pozyskałam wybitnych ekspertów w dziedzinie logistyki. W ramach stworzonego Forum Logistyki Wincanton (FLW) realizowane były aktywności adresowane do wybranych grup docelowych. Byłam także oddelegowana na zastępstwo Kierownika ds. PR i Marketingu Wincanton Polska (referencje Dyrektora Zarządzającego) Wincanton). Przez kolejne trzy lata prowadziłam obsługę niemieckiej firmy logistycznej Fiege (2007-2010) w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej (referencje).

OCHRONA ZDROWIA

W latach 2000-2006 roku byłam zaangażowana w realizację ogólnopolskich kampanii edukacyjnych, m.in. „Quit and Win” na zlecenie CINDI WHO – 2000-2002. W roku 2003 na zlecenie Sanofi-Synthélabo prowadziłam kampanię edukacyjną „Śpij Dobrze!" dotyczącą bezsenności i konieczności jej leczenia pod kontrolą lekarza), która została nagrodzona w roku 2003 Honourable Mention w konkursie Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations IPRA Golden World Awards for Excellence oraz „Złotym Spinaczem”. Realizowałam także ogólnokrajową kampanię PR promującą aktywność fizyczną dla programu CINDI WHO 2002’ pn. „Postaw serce na nogi”.

Odpowiadałam za realizację ogólnopolskiego projektu informacyjnego dotyczącego grzybicy stóp oraz nowego, przełomowego leku stosowanego w jej leczeniu na zlecenie firmy Novartis. Uczestniczyłam również w organizacji akcji informacyjnych dla GlaxoSmithKline („Żółty Tydzień” – ogólnopolska kampania promocyjnych szczepień przeciwko wirusowym zapaleniom wątroby typu A i typu B; szczepienia pediatryczne „Mamo, Masz Wybór” ), Pharmacia (Pfizer), Janssen-Cilag (Tydzień Walki z Bólem Nowotworowym) oraz firmy Servier.

TURYSTYKA

Dwukrotnie koordynowałam kampanie informacyjne promujące jordański region Aqaba w Polsce. W pierwszym etapie (2006) kampania była współfinansowana przez Unię Europejską, w drugim etapie (2008) w całości przez ASEZA (Aqaba Special Economic Zone Authority). Działania public relations obejmowały m.in. relacje z mediami, relacje z tour operatorami i biurami podróży oraz aktywności kierowane do polskich turystów (konkursy, newslettery, filmy i gry promocyjne). Pod moim nadzorem prowadzona była również regularna obsługa medialna Turismo de Portugal, VistitBritain, Zurychu, Tyrolu, Stubai, Lombardii. Obejmowała ona między innymi relacje z mediami, organizację konferencji prasowych, konkursów, eventów oraz działania social media.
 
Dorota Kaźmierska
Wyróżnienia i nagrody:
 
Realizowane przez mnie kampanie otrzymały prestiżowe wyróżnienia: Nagroda Honourable Mention w dorocznym konkursie na najlepsze kampanie PR Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA) za projekt na zlecenie Sanofi-Synthélabo i zakwalifikowanie Wielkiej Kampanii Aktywności Fizycznej „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP do finału konkursu IPRA Golden World Awards na najlepszą w świecie kampanię PR w 2001 roku. W roku 2005 zostałam wyróżniona Złotą Honorową Odznaką Fundacji „Promocja Zdrowia” prof. Witolda Zatońskiego za działania na rzecz promocji zdrowia w Polsce.