101dot

tel.: +48 600 348 043
 
 
 

Doświadczenie

DOROTA KAŹMIERSKA posiada szerokie doświadczenie i doskonałą wiedzę na temat rynku usług public relations w Polsce. Wyszkoliła także wielu konsultantów. W latach 2000-2014 pełniła w SIGMA International (Poland) szereg odpowiedzialnych funkcji na samodzielnych stanowiskach. Jej osiągnięcia w prowadzeniu projektów PR dla klientów firmy, jak i zarządzaniu kluczowymi jej działami, zadecydowały o nominacji na wicedyrektora agencji (05.2008-05.2014). Wśród jej szczególnych dokonań wymienić można realizację ogólnopolskich kampanii edukacyjnych, nagradzanych prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Może pochwalić się również bogatym portfolio klientów, dla których świadczyła usługi PR, wśród nich są firmy logistyczne i transportowe (Wincanton/Grupa Raben, Fiege, FedEx), technologiczne (m.in. Alcatel-Lucent, Amadeus, Microsoft, Bonair, Lexmark, Verint), farmaceutyczne i kosmetyczne (m.in. AstraZeneca, Baxter, Bioderma, Boehringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Medicus, Mundipharma, Janssen-Cilag, Novartis, Pharmacia (Pfizer), Propharma, Sanofi-Synthelabo/Sanofi-Aventis), Q-MED/Galderma, US Pharmacia), konsultingowe i HR (A.T. Kearney, Manpower, Randstad), FMCG (m.in. Grupa SOBIESKI, Hortex, Heinz, Kompania Piwowarska), producenci sprzętu AGD i RTV (Indesit, Panasonic), a także reprezentanci rynku nieruchomości i budowlanego (m.in. Stary Browar Kościerzyna, Vetrex), organizacje z branży usług turystycznych (m.in. ASEZA AQABA, Tourism Zurich, Stubai, Tyrol, VisitBritain) oraz organizacje rządowe i fundacje (CINDI WHO, Fundacja „Promocja Zdrowia”).
Dorota Kaźmierska ma doskonale wypracowany warsztat pracy. Jest osobą odpowiedzialną i wkładającą dużo energii
i kreatywności w prowadzone projekty.

WYBRANE PROJEKTY

TRANSPORT SPEDYCJA LOGISTYKA
W latach 2004-2007 Dorota Kaźmierska była odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie kompleksowego projektu na zlecenie firmy Wincanton Polska Sp. z.o.o., obejmującego swym zakresem działania: wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe oraz sponsoringowe. Do współpracy pozyskała wybitnych ekspertów w dziedzinie logistyki. W ramach stworzonego Forum Logistyki Wincanton (FLW) realizowane były aktywności adresowane do wybranych grup docelowych. Była także oddelegowana na zastępstwo Kierownika ds. PR i Marketingu Wincanton Polska (referencje ówczesnego Dyrektora Zarządzającego Wincanton Ryszarda Warzochy). Przez kolejne trzy lata prowadziła obsługę niemieckiej firmy logistycznej Fiege (2007-2010) w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.

OCHRONA ZDROWIA
W latach 2000-2006 roku była zaangażowana w realizację ogólnopolskich kampanii edukacyjnych, m.in. „Quit and Win” na zlecenie CINDI WHO – 2000-2002. W roku 2003 na zlecenie Sanofi-Synthélabo prowadziła kampanię edukacyjną „Śpij Dobrze!" dotyczącą bezsenności i konieczności jej leczenia pod kontrolą lekarza), która została nagrodzona w roku 2003 Honourable Mention w konkursie Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations IPRA Golden World Awards for Excellence oraz „Złotym Spinaczem”. Realizowała także ogólnokrajową kampanię PR promującą aktywność fizyczną dla programu CINDI WHO 2002’ pn. „Postaw serce na nogi”.
Odpowiadała za realizację ogólnopolskiego projektu informacyjnego dotyczącego grzybicy stóp oraz nowego, przełomowego leku stosowanego w jej leczeniu na zlecenie firmy Novartis. Uczestniczyła również w organizacji akcji informacyjnych dla GlaxoSmithKline („Żółty Tydzień” – ogólnopolska kampania promocyjnych szczepień przeciwko wirusowym zapaleniom wątroby typu A i typu B; szczepienia pediatryczne „Mamo, Masz Wybór” ), Pharmacia (Pfizer), Janssen-Cilag (Tydzień Walki z Bólem Nowotworowym) oraz firmy Servier.

TURYSTYKA
Dwukrotnie koordynowała kampanie informacyjne promujące jordański region Aqaba w Polsce. W pierwszym etapie (2006) kampania była współfinansowana przez Unię Europejską, w drugim etapie (2008) w całości przez ASEZA (Aqaba Special Economic Zone Authority). Działania public relations obejmowały m.in. relacje z mediami, relacje z tour operatorami i biurami podróży oraz aktywności kierowane do polskich turystów (konkursy, newslettery, filmy i gry promocyjne). Pod jej nadzorem prowadzona była również regularna obsługa medialna Turismo de Portugal, VistitBritain, Zurychu, Tyrolu, Stubai, Lombardii. Obejmowała ona między innymi relacje z mediami, organizację konferencji prasowych, konkursów, eventów oraz działania social media.

Wyróżnienia i nagrody:
Realizowane przez Dorotę Kaźmierską kampanie otrzymały prestiżowe wyróżnienia: Nagroda Honourable Mention w dorocznym konkursie na najlepsze kampanie PR Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA) za projekt na zlecenie Sanofi-Synthélabo i zakwalifikowanie Wielkiej Kampanii Aktywności Fizycznej „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP do finału konkursu IPRA Golden World Awards na najlepszą w świecie kampanię PR w 2001 roku. W roku 2005 DOROTA KAŹMIERSKA została wyróżniona Złotą Honorową Odznaką Fundacji „Promocja Zdrowia” prof. Witolda Zatońskiego za działania na rzecz promocji zdrowia w Polsce.